מדיניות האיכות
- חברת אלסן אסיף בע״מ, רואה עצמה מחוייבת מוסרית לפעול למען המטופלים הנזדקקים לשירותיה, על ידי פיתוח ראיה מערכתית קהילתית ומתן שירות אמין ואיכותי.
- מדיניות האיכות של חברת אלסן אסיף, נובעת מהחזון של מקימי החברה המושתת על פי דרישות תקן ISO 9001:2015 ומגישות מודרניות של ניהול איכות.
מדיניות האיכות קשורה לערכי החברה ומטרותיה, למתן שירותים ברמה איכותית גבוהה, תוך התפתחות עסקית מתמדת. - המדד הבסיסי לאיכות השירות הוא מידת שביעות רצון הלקוחות. לכן, מדיניות האיכות של החברה מחייבת מחד, ביצוע השירות בהתאמה לצרכי הלקוחות ודרישות החוק ומאידך, שאיפה לשיפור מתמיד בכל התהליכים הקשורים לשירות כגון: שיווק, הדרכה, בקרה, פיקוח, תיעוד ותקשורת.
- מאחר ושביעות רצון הלקוח הינה מדד מרכזי לרמת האיכות, מבצעת החברה סקרי שביעות רצון ללקוחותיה, כחלק אינטגרלי מתהליך הבקרה, שבאמצעותם תקבל משוב לגבי צרכי הלקוחות וציפיותיהם וכן מידת הגשמתם.
- מדיניות האיכות באה לידי ביטוי בנוהלי הבטחת איכות, המקבלים תוקף בחתימת מנהלי החברה ומנהלת אבטחת האיכות.
נהלים אלה משקפים את התשומות של העובדים בהגשת יעדי איכות מדידים, כגון: עליה מתמשכת בשביעות רצון הלקוחות, עליה בכמות לקוחות והכנסות, שיפור הטיפול בתלונות הלקוחות, וזאת תוך שאיפה מתמדת לשיפור איכות השירות, הורדת עלויות ומתן פתרונות למצבים חריגים. - הנהלת החברה מחוייבת לאיכות השירות ופועלת בהתמדה לכך שמדיניות האיכות תובן, תיושם ותישמר בכל דרגי הארגון ע״י פיתוח מיומנות, הכשרה, הסמכת עובדים, הסברה במפגשים תקופתיים ופרסום מדיניות האיכות על לוח המודעות של הארגון.
- ההנהלה מוודאת כי מדיניות איכות זו מתיישבת ומתאימה למטרות הארגון, מתחייבת לעמוד בדרישות ולשפר באופן מתמיד את מערכת ניהול האיכות. כמו כן, בוחנת זאת סקרי הנהלה תקופתיים.
אנחנו כאן בשבילכם!
איכות – אמינות – מקצעיות
ארנון אלחנני – מנכ״ל משותף | אבי אסיף – מנכ״ל משותף